All I wanna say is that they don't really care about us



Väldigt vad jag tjatar om MJ nu. Men hans låtar är dom enda som surrar runt i huvudet just nu. Men jag gillar det! Hoppas bara att jag inte tröttnar på dom. They don't care about us är en av favoriterna.
Fredagar är alltid sega. Denna fredagen började med matteprov 8.15. Jag klarade mig nog ganska bra. Det rullade på ända tills jag kom på den sista uppgiften som jag fattade, men inte kunde beräkna. Haha. Fail.
Just nu känner jag att bara jag får godkänt så är jag nöjd. Har så mycket annat att tänka på så hinner inte sitta och plugga matte varje kväll om jag egentligen skulle vilja..
Jag är fruktansvärt träningssugen! Har inte tränat på 2 veckor nu. BLÄ. Vill ut och springa, svettas, köra slut på mig och bara känna efter att "fy fan va jag är bra!" Härlig känsla.

Nu blir det en thékopp och sen sova!
Godnatt /Joëlle


Kommentarer
Postat av: Akke

Men han är ju grym..och låten är super :) måste sätta dansen där. Tills om en vecka! hjälp!! Det klarar vi! MATTEPROV ÄR ALLTID KUL, VERKLIGEN..ELLER. Puss du är snygg

2009-11-28 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0