Happy up here

Jag gillar mina val av rubriker. Man kanske ska fortsätta med låtnamn som rubriker. Yeah! (Happy up here - röyksopp).
Idag är det en bra dag. Jag är glad även om vädret är grått och trist. Jag är utvilad och känner fit for fight inför kommande vecka som kommer att vara smäckad med rep och andra roligheter.
1:a advent idag kära vänner! Det är mysigt att få tända det första ljuset och pynta upp huset med adventsljusstakar och andra grejer för att komma i rätt känsla, konstigt nog. Att saker som det kan få en att komma i julkänsla.
Ska snart in till stan och lämna grejer på elevhemmet eftersom jag ska sova hos Maria inatt. Vi har extra dans nu på eftermiddagen, sen blir det skyltsöndag och kolla på lite julklappar. Den första skyltsöndagen är alltid mysigast. Då händer det grejer på stan och det får man ju bara inte missa ;]

Ha en mysig 1:a advent allesammans ♥

/Joëlle

om det bara kunde bli kallt och snö..

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH så fin bild :D I love your blog :)

2009-12-01 @ 16:58:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0