Zuz

Godkväll!
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på Free Fallin' - John Mayer.
Har övat på Scream och alla danser till MJ-konserten. Jag ser verkligen
fram emot att få göra konsert igen! Det var ett tag sen man stod på Ritzscenen.
Resten av kvällen är väl planerad.. Dusch och sen matte tills jag kan funktioner,
har nämligen matteprov imorgon i just funktioner, ekvationssystem och olikheter.
Wish me good luck!

Jag läste mina gamla dagböcker förut. Hittade en från 2002. Då var jag 10 år.
Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag läste vissa saker.
Fick även en klump i halsen när jag läste när jag gick i 6:an.
Men det övergick snabbt till gapflabb igen när jag kom in på högstadietiden. Vilka
flashbacks! Det är mycket man kommer ihåg, men också mycket som man har
glömt. Då kan det vara kul att rota fram de gamla dagböckerna och påminnas omförr.

Rubriken "Zuz" kommer från ett namn på en klubb som jag och mina kompisar hade i 6:an.
Regeln var att man inte fick hoppa av för då fick man aldrig mer vara med igen.
Och om man skvallrade om något som sas i klubben blev man "petad". HAHA Kul kul.


/Joëlle





Kommentarer
Postat av: mirja w

min vackra joelle! <3

2009-11-26 @ 22:54:33
Postat av: Akke

Finefine flecka!

2009-11-27 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0