15 April 2010.

En dag utan raster. Jap jap! det är torsdagar det! Börjar kl 8.15 med piano, sen kör, lunch 30 min, mentorstid, svenska, arbetsmiljö, kultur- och idéhistoria. Och idag hade jag även en extra sånglektion i 45 min med Matilda. Huvudvärken har bankat sen lunch. Nu tänker jag döda den med en treo, om det går.
Kvällen skulle egentligen vara full med massa plugg. Men jag är riktigt trött och lat idag så jag skippar det och lägger mig under en filt framför tv:n och hoppas på att huvudvärken försvinner.
Bitter sheeey. Nädå, jag är aldrig bitter. Men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv :)

Norah Jones – Turn Me On Får bli dagens låt. Jag älskar hennes röst och hennes låtar, dom får mig att slappna av och tänka på bra saker.


miss you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0