Beyoncé

Är den snyggaste kändisen tycker jag. Hon är snart 30 och ser ut som en 20 åring! Hon sjunger helt underbart bra och dansar väldigt bra med. Hon är en av mina förebilder i sång och dans. Jag är inte i närheten av hennes talanger, men ändå på god väg kanske? :)
Hon var med i gruppen Destiny´s Child som jag lyssnade på väääldigt mycket på när jag var liten. Texterna till låtar som Say my name och Survivor sitter fortfarande kvar.
Jag skulle med vilja vara med i en sån tjejgrupp , fatta va nice och bli så kända som dom ! :D Framtidsdrömmarna far runt i huvudet.
Men jag vet inte om jag ska fortsätta med musik efter gymnasiet. Jo, på fritiden såklart! Men ska jag satsa på det och gå musikhögskola?.. Oslo först. Så har ett tag att fundera :)

Destiny's Child – Survivor
Destiny's Child – Say My Name

Beyoncé



Single ladies - inte en lätt dans ! jag har testat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0