Läggdax.

Jag borde ha sovit för längesen. Men jag fastande i ps och msn.
Jag som tänkte ta en powerwalk innan frukost imorn. Nu får jag se
hur det blir med den saken. Börjar dagen med matte , men jag är ju
rätt bra på matte så.. Haha.
Jag har komit på att jag ska ta mycket mer kort än vad jag gör nu.
Visserligen har jag världens sämsta kamera som ser ut att komma
från 30-talet (fanns ens ordet kamera då??) Men det är ju roligt att ha :)
När jag gick på högstadiet tog jag massor med kort! Ska göra det nu med.
Tar med mig min stenålderskamera och dokumenterar. Great!
Good Night sweethearts ♥

pjamaskalas!


Kommentarer
Postat av: Britta

haha! Åh vi tog jämt massor med kort!

Jag har hur många som helst från högstadiet.

Det är KUL!



Kram

2010-04-21 @ 14:24:34
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0