Mario+morötter+gurka

Imorgon ska jag och Mathea ha Mariokväll! Vi ska låna ett gammalt mariospel utav Mirja och spela i massor :D
När jag var mindre spelade jag mariokart jämt. Jag var typ beroende av det. Kommer säkert bli det igen. Hah !
Pass dig Mathea , du ska få stryyyyyk i mariokart ! ;D --Taggad shey-- Jaajjamen!
Vi ska även gå på God-Is kl 21.00. Mys * Ludvig kommer hem, och även Céline kommer hem ! Vilken underbar helg detta kommer att bli.
Puss!

Ah, det är jag som ligger 2:a och Mathea ligger 7:a . Hähähä

Kommentarer
Postat av: m

Haha ! Sötnos! <3

Vet du en sak.. GLÖM DET!



Jag har en dåld talang ska du veta ! höh!

kram

2010-04-22 @ 20:52:45
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0