Sova I Solen

Har tagit en tupplur ute på verandan en timme nu. Och jag känner mig lite piggare även om tröttheten fortfarande har övertaget. Ska städa mitt rum för att komma igång lite, sen ta en promenad men Ylle för ännu lite frisk luft. Kvällen kommer att spenderas hemma. Ludvig kommer hit senare ikväll ♥ Ska bli skönt att se honom!
Läste om vulkanutbrottet på Island igår, och hade hoppats på att se askmoln, men tyvärr. Hade varit lite coolt att se.
Helgen är verkligen behövd nu. Jag behöver sova ut och vila upp mig inför nästa vecka som kommer att vara fullspäckad med t.ex nationella prov, redovisning och rep. Våren är verkligen inte en dans på rosor när det gäller skolan. Men det får gå, man ska inte klaga när man har ett långt sommarlov som väntar på en :)

Ha en bra fredag folket ! / j


Kommentarer
Postat av: M

sv: 3 an kommer att gå super fort. 2 an liktsom. Förstår inte riktigt. hahah ! :D Kommer bli så bra ! puss !

2010-04-16 @ 20:08:22
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0