Våren är härlig. 11 plusgrader nu på kvällen !

..Men jag tror jag har fått en släng av vårsjukan. Halsen bränner och huvudet känns tungt.
Känner inte för att bli sjuk nu. Jag hinner inte bli sjuk nu ! En kur med honungsmjölk som lenar
på lite i halsen och en huvudvärkstablett , sen bums i säng.

Dagen i punkter :
♦ Nationella prov engelska B. Skrivning
♦ Städa i köket och allrummet på skolan med hela klassen. Hah !
♦ Rep med Tilda
♦ Sitta i entrén till Rock n' Horror med Mathea och ta emot biljetter
♦ Titta på Rock n' Horror (Mirja, Johan och Petrus studentprojekt, awesome!)
♦ Hem till skogen

Trött och sliten shey .. Men imorn är det valborg ! Och jag kommer att vara hos Mathea
och grilla med mina fina vänner.

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0