Vårkänslor

Våren är kommen! Äntligen :) Nu är det bara 8 veckor kvar till sommarlov. Har snart gått hela 2:an, helt sjukt hur snabbt hur det kan gå...
Jag brukar inte vara vaken vid denna tiden, men anledningen till det är att min underbara Ludvig sov här inatt och åkte till Göteborg nu på morgonen. Jag blev pigg och tänkte att det är lika bra att gå upp nu. Skönt att ha lite tid att göra god frukost och göra iordning mig utan att stressa. Det blir manna-grynsgröt och kanske en liten scounes som jag bakade igår, mums!
Det är klar himmel idag och det gör mig glad. Under helgen har jag solat ansiktet, och det syns faktiskt! :D Det ska börjas tidigt.
Mitt påsklov har varit hur bra som helst! Har spenderat tid med dom jag älskar allra mest. Min familj, vänner och pojkvän. Jag är en lycklig tjej som ler när hon tänker på hur bra hon har det :)

Kärlek! / J

oredigerad kärleksbild på ett par våren/sommaren 08. Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0