18


 suddig bild. foto:Joëlle

Den 10:e februari, igår, fyllde jag 18 år :)
Dagen började med finsång av mamma, pappa och Nicolas. Morgonrösterna fick fram några fina toner och jag vaknade med ett leende. Fick presenter, Snowboardvantar, snowboardglasögon, presentkort och moulin rouge-filmen. Åkte till skolan och fick massa gratulationer och kramar som värmde mitt hjärta!
På lunchen bjöd pappa mig och mamma på lunch på Statt. Lammstek med potatis och massa gott från salladsbuffén.
Kl 21.00 stod ett bord klart på The Roof till 'gänget'. Tänk er 10 st tjejer som kommer in på en krog och ska äta mat och som är på topp, Mjo, vi hördes över hela resturangen! Mycket skratt och god mat och underbara vänner förgyllde min kväll så att det blev en av mina bästa födelsedagar!
Imorgon ska jag och Mirja (som fyller år på lördag) firas hemma hos mig med mormor,morfar och Bomma och Mirjas familj.
Och på lördag blir det tiki med Céline och många andra :)
Helbra dag! Jag älskar min familj och mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0