Break free

Livet är för kort för att kastas bort . Jag ser många i min närhet , som blir nedtryckta och trycker ner sig själva. Jag här lärt mig att inte ta åt mig av deras skit , men jag bryr mig för jag tycker så mycket om de som står mig närmast. Livet är inte till för att gå runt och tära på negativa tankar. Det finns så mycket mer att leva för än vad man egentligen ser. "Den enda" är Du. Ingen annan än Du bestämmer hur ditt liv ska se ut. Det som du mår dåligt av måste Du bryta dig loss ifrån.
Lev varje dag som det vore din sista . Ta ingen förgivet . Gör det du blir glad utav och umgås med dom du mår bra utav .


jag hoppas på förändring snart... men jag kan inte göra något åt det. Det är bara Du som kan göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: Akke

Bra skrivet! Du är bra! och snart räknas vi äntligten vuxna också....

2010-02-02 @ 10:02:05
Postat av: Matilda

Fint inlägg från fin brud! Håller verkligen med dig... Bort med allt negativt! Bara glada ensembler från och med nu ;) <3

2010-02-02 @ 19:17:14
Postat av: Razz

jappjapp.. bara glada ensembler... :)



Ganska komiskt... håller på att snickra på ett par föreläsningar till er som handlar lite om detta... (hade för lite att göra i Venedig :)

Det handlar lite om just att vara vuxen jämfört med barn... och hur vi förändras...



2010-02-03 @ 01:15:55
Postat av: Jullebulle

Fin du är min lilla jolle bolle <3

2010-02-03 @ 07:37:42
URL: http://juliariordan.blogspot,com
Postat av: Maria

Kände som om texten var till mig och en annan väldigt fin människa.

Jag ska verkligen göra ngt med mitt liv. Måste komma här ifrån snart!



Tack för att du är min vän och tack för att du finns!<3

2010-02-03 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0