Hard believer


Mjölkpaket..                                              Lock för örat...                                 Ungsbakad...

En tisdagskväll som denna ligger jag och maria i min säng med varsin dator och diskuterar folk på facebook, lyssnar på musik och är allmänt chill. Snart ska vi gå ner till köket och göra en paj med massa gott i! Till helgen drar vi till götet , skönt att komma bort från Arvika lite. Vem vet ? Vi kanske stannar för gott ;)
Veckorna rusar förbi! Det är snart mars och det betyder att det snart är vår ! Det gör mig glad , för jag mår bra när det går mot ljusare tider.

En bra låt :

Kommentarer
Postat av: mathea

Go for it till helgen nu! Det kan inte gå sämre än bra liktsom! köss på reh kvennah!

2010-02-16 @ 23:23:15
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Maria

Pajen blev ju lyckad ;) haha!

Jag längtar som ett as på att få komma iväg, även ´på att våren ska komma, så man kan sitta ute i solen och få lite färg på sin bleka hy! :)

2010-02-17 @ 08:12:21
Postat av: mathea

sv: Jaa, det var mysigt! Vi får ta en fika någon dag vi med ! kram

2010-02-17 @ 13:46:02
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0