ensam


2 år gammal bild. Men såhär ser iaf flotten ut !

Jag känner mig ensam. Alla går på festival, och jag sitter här i min lila plysch-dress och är trött och opepp på allt.

Igår efter jobbet gick jag ner till båthamnen där mamma,pappa,noa,åsa och nisse stod och väntade vid gästbryggan med Ekmans flotte. Man kan lixom bo på den för den är stor!
Så resten av dagen och även natten tillbringade vi ute på sjön. Vädret var fantastisk härligt ! Alla badade minst en gång var och solen låg på och värmde. Vi åt god mat och drack öl, vin och till och med champagne eftersom åsa och nisse firade bröllopsdag.
Kvällen blev inte sen för mig. Jag var bara för trött för att ha ögonen öppna. Jag somnade med kläderna på och musik i öronen.
Vaknade vid halv 10 imorse av att Noa hade sina fötter i ansiktet på mig.
Det blev frukost i blåsten och senare försökte vi ta oss hem igen från Arvika. Men ute på Glafsfjorden var vågorna alldeles för stora så vi fick vända om och lägga till vid Ingesund och ta bilarna hem istället.

Så nu är vi hemma. Mätta på sjön ett tag framåt.

Jag känner mig fortfarande ensam. Allas facebookuppdateringar är typ likadana. FESTIVAL lixom. Jep , men nästa år ska jag försöka hinna med både Arvika och Peace & Love.

Peace & Love allesammans / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0