Regnigt. gamla festivalbilder


Festivalen 2009. Jag och mathea :)


Festivalen 2009. Jag och ni vet han Akin som sjöng "du var mitt allt, du var hela min värld" Ah, han iallafall träffade vi på campingen. Va rätt fränt tyckte jag då.. Hah

Jag tycker att det är rätt mysigt att vakna av att regnet droppar på taket utanför. Men jag skulle inte vilja vara på någog festivalcamping just nu ! Stackars alla festivalare. Men arvikafestival utan regn skulle ju vara konstigt..

Idag börjar jag jobba vid 2. Har ingen större lust att jobba idag. Men det går ju rätt snabbt om det är mycket folk så man har något att göra. Så det är bara att bita ihop ! Är ju faktiskt bara 4 veckor kvar sen. Känner på mig att det kommer gå snabbt. Hoppas iaf !

En regnpromenad blir det snart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0