1 maj

Ny månad, nya möjligheter, nytt liv.. Haha nej då. Men just nu skulle det vara skönt att byta liv för den här förkyldningen är inte kul! + att det kryper runt en skitäcklig spindel på mitt rum som jag lätt skulle kunna döda om jag inte var så jävla rädd för spindlar. Urs.. Jag tycker synd om mig själv.

Kvällen igår blev väldigt lyckad ! Jag åt middag tillsammans med Mathea, Akke, Anna, Sandra, Matilda och Josefin :) Vi grillade även fast det regnade. Och vi kom på att doften av regn och tändvätska är sommar 100%!
Tack mina vänner ! ♥

Ikväll hoppas jag på att jag kommer orka med att gå på en examenskonsert och sedan Tiki. Men som det känns nu så tror jag att jag stannar hemma i min ensamhet och tycker ännu mer synd om mig själv för att förkyldningen
lägger sig allt tyngre på mig. Men det är gött å leve hörrni !

Ha en bra lördag allesammans , festa lite åt mig med :)
Puss !

brist på nya bilder. En gammal från typ.. 2007 ?

Kommentarer
Postat av: mathea

Haha. det är gött å leve ! ;D <3

2010-05-01 @ 22:33:51
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0