En saga

Jag har nyss kommit hem från Värmskog, eller rättare sagt Karsbol, från en mycket lyckad studentkonsert =) Den blev väldigt lyckad och publiken såg också nöjd ut ! Sagan om Tita Grå var själva konserten med olika folkmusiklåtar med sång, fiol, gitarr, bas och trummor. Hela stämningen blev starkare när vi var i denna gamla skola i Karsbol, en ganska lång bit in i skogen på grusväg men jag tror att många fick en starkare känsla av det !
Tack Tilda för att jag fick vara med =)

Jag övningskörde hem från Karsbol, och vi tog grusvägen hem som är typ 1 mil. Oh jisses vilka backar och svängar ! Men jag och mamma överlevde och jag måste faktiskt få säga att jag är rätt bra på att köra bil.

Helgen i helhet har varit underbar , fredag lördag spenderades med Ludvig. Och nu idag konsert med fina människor =) Och våren har kommit på riktigt ! Jag är lycklig =)

Puss * /Joëlle

Alla vi tjejer hade någon slags fläta och vitsippor i håret. Såhär såg min frisyr ut.

Kommentarer
Postat av: Mirja w

FIN <3

2010-05-10 @ 00:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0