Sommarvärme

Sitter ute på verandan i den varma luften med datorn i knät och bara mår. Ska börja plugga snart, men måste samla lite krafter. Trött i huvudet idag.
Hade nationella prov i matte idag. Jag satt där i 3 timmar och försökte göra så bra som möjligt ifrån mig. Jag blev förvånad över hur mycket jag faktiskt har lärt mig under B-kursen! Jag gillar matte, när jag fattar vad jag gör..

Imorgon engelskaprov, på torsdag svenskaprov, på fredag GeMuprov + 1 presentation om Sveriges folkdräkter, 1 inlämning i Arbmiljön, 1 inlämning om Ekologi, 1 inlämning i idrotten, 1 inlämning i nutida konsten. Jaap , jag har lite att göra denna veckan. Brukar bli så för mig att jag måste råplugga sista veckorna för att jag inte har tagit tag i saker.. Det ska det bli ändring på till nästa år!

Next. Fika. Sen plugg.

newskate -bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på er två :)

2010-05-19 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0