Blond igen ?

Jag har suttit många timmar framför spegeln och undrat va fan jag ska göra med min hårfärg. Jag har sagt att jag vill ha tillbaka min egen hårfärg. Men eftersom jag inte har haft min egna färg på snart 3 år så har den ändrats lite och blivit mycket mörkare än vad den va förr. Jag vill ha ljusare hår. Vissa säger att jag ska ha mörkt hår, medans vissa håller med mig och tycker att jag passar i ljust.
Nu inför sommaren så tänker jag, även om andra tycker tvärtemot, göra det ljusare. Inte jätteblont! Men typ som på bilden nedanför. För jag själv tycker att jag ser bra ut i det. Nu har den mörka vintern gjort så att mitt hår ser grått ut. INTE OK. Innan veckan är slut så är mitt mål att antingen göra slingor eller skaffa blondspray (som jag kommer använda försiktigt den här gången..)
:)


Kommentarer
Postat av: Britta

du är fin i allt! Men tror du skulle passa i ljusa slingor, nu när det närmar sig sommaren och allt :)

2010-05-03 @ 08:53:01
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0