Varför ska det vara så svårt att bli trött på kvällarna?

det har jag undrat efter många år av sena kvällar innan skoldagar. Jag är ingen morgonmänniska, jag kan sova bort en hel dag om jag vill. Jag är mer en nattmänniska som kan sitta uppe till småtimmarna och bara göra ingenting.
Antingen är jag inge trött, eller så är det bara för tråkigt att gå och lägga sig. Om jag sätter på lite soft musik och lägger mig under täcket brukar jag somna ibland.
Jag tycker om nätter. Det är tyst och lungt. Tiden går så fort också! Sommarnätterna är dom allra bästa. Jag kan sitta ute tills solen går upp och jag brukar ta promenader i den svala sommarnattsluften. Åååh, sommar, KÖM HIT!

Nu är klockan snart 12. Jag är trött? Neej absolut inte. Jag är vaken ett tag till :) Tar en thékopp och njuter av tystnaden i huset. Ludvig kommer nog snart insmygandes till mig och sover här innan han åker till Gbg imorrnbitti.
Jag älskar min Ludvig :) ♥


Kommentarer
Postat av: Ludvig

Köm t Meii! :P Ja älskar dig me min lilla Pyss <3

2010-05-18 @ 03:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0