Diamonds are a girl's best friend

Natt på elevhemmet! Klockan tickar mot 1 och jag har inte somnat än. Skräll.. Jag som var utvilad och jättepigg. Det ska bli kul att se hur mycket av dagen jag kommer orka med imorgon.
Jag har haft en jättebra kväll iallafall. Efter dansen gick jag, Mathea, Maria och Sandra på stan. Sandra köpte lingonglögg och sen träffade vi Akke och Patrik på FN. Vi stod och tjöta lite med dom tills vi bestämde oss för att gå hem till Sandra. Gick förbi ICA och köpte lite frukost och så tänkte jag köpa med vit glögg. Men det var visst 18års gräns.. Asså, vem fan blir full på en glöggflaska med 2,25 % alkohol?! Så det var bara att le lite och lämna kvar glöggen på ICA.. Väl hemma hos Sandra värmde vi på lingonglöggen, tog pfram pepparkakor, satte på en julskiva och satt och pratade och hade det mys =] Vi var kvar där till åtta ungefär, sen drog jag, Maria och Mathea till centrum igen.
När Mathea hade gått hem till sitt och jag och Maria hade kommit till elevhemmet bestämde vi oss för att gå upp och kolla på Moulin Rouge. Med pjamasen på gick vi upp till "White Room" där det finns en VHS och satte på filmen. Jag gillar verkligen den filmen! Så mycket bra musik och dom som sjunger har väldigt bra röster. Det skulle vara roligt att göra Moulin Rouge med alla elever på gymnasiet. Men jag skulle kunna tro att den är väldigt dyr och det är nog inte så lätt att på rättigheterna till att göra den.. Men ändå.

nu blire gonatt och sov gott !
/Joëlle


Kommentarer
Postat av: mathea

SÖT!

kram

2009-11-30 @ 13:16:19
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: newskate

sv: HAHHA! Ansiktsuttryck är jag hajjad på! Jag längtar Oslo oxå! Kommer bli så skojj verkligen! =D Tänk dej lixom. HAHAH!

JA RU, JA RU!

kräm!

2009-11-30 @ 16:35:51
URL: http://newskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0