Joëlle

Mitt namn är Joëlle van Baalen.
 Är 17 år och bor i Högerud som är en liten "by" 1,5
mil utanför Arvika i Värmland. Går på en friskola, Klässbols Gymnasium, i Arvika
med inriktning MUSIK och även dans. Jag lever för musiken, jag älskar att sjunga och spela instrument och dansa 
och stå på scenen.
Jag har haft 2 bloggar tidigare , men eftersom jag tycker om förändringar så har jag bytt igen =)
I den här bloggen kommer jag skriva inlägg om allt mellan himmel och jord.
Jag kommer med att lägga upp bilder, foto är väldigt roligt.

Med andra ord: En liten blogg bland tusentals andra bloggar =)

Capow är bara ett ord som jag tyckte var ett roligt bloggnamn

Puss och Kram
Joëlle

 

 


Kommentarer
Postat av: Andréas

Vilken vacker bild:) Måste varit ett proffs som har tagit;)

2009-11-25 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0