The annoying song

DETTA INLÄGG BEHÖVER INTE LÄSAS. JAG MÅSTE BARA FÅ UR MIG =)
Jag vet att jag är PAIN IN THE ASS ibland.
Men det blir inte bättre när folk sätter sig över mig och säger typ " ah men du är faktiskt jobbig". Jag TÅL INTE folk som ska sätta sig över mig och berätta för mig hur jag ska vara eller hur jag är. Det vet jag bäst själv. Det är en sak om personen i fråga känner mig och säger till mig. Men om den inte ens känner mig och snackar massa skitsnack bakom ryggen mig som jag ändå får reda på efter några sekunder. Snälla, kom och säg det rakt till mig ist. Vem är det som är töntig egentligen? Inte är det jag iaf.
Jag är som jag är, och det kan ingen ändra på. Förlåt, men var inte i min närhet om ni tycker att jag är "så jävla jobbig".  
Jag vet exakt när jag är jobbig. Jag vet exakt var folk tänker genom blickar, jag läser personer väldigt bra.

I am a van Baalen. Det säger det mesta. Stönig som fan och kan vara jävligt jobbig. Men jag är nöjd över det. Är det bara jag som vågar stå på mig och vara ärlig. Ärligheten kan ta över ibland. För man ska inte vara ärlig och säga precis allt man tycker. Men jag är en person som säger vad jag tycker, även om det passar eller inte. Och det är mitt problem. Jag går igång på när folk pratar skit om mig. Och det bästa jag vet när det gäller detta är att vara så jobbig jag bara kan mot dom. Tills dom ger sig. Eller så ignorerar jag. Luft är ett bra ord.

Det var det. Det är gött att få ur sig. Det är hemskt roligt att höra "hallå, såg ni va hon skrev på sin blogg?? Vilken tönt, ska HON säga liksom!!"
Prata på ni. DET är ju moget...

Tack och hej

/jöbbi shölle



Kommentarer
Postat av: Andréas

Jag tycker du va dig själv o skita i va alla andra säger o tycker. Ärlighet varar ju längst. Jag tycker de borde finnas fler som kunde vara sig själv. O de är ju bara underbart med folk som vågar säga rakt ut vad dom tycker o tänker. Själv har ja tröttnat på alla falska människor o folk som tror dom är bättre än andra.

2009-11-30 @ 19:01:45
Postat av: Jullebulle

haha arvika i ett litet jävla nötskal :D kör på förfan

2009-12-01 @ 01:10:05
URL: http://juliariordan.blogspot,com
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig! puss

2009-12-01 @ 12:04:48
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Akke

DU ÄR MYCKET BRA! och det hoppas jag att du förstr att jag tycker! puss och kram på dig! jag tycker om dig som du är

2009-12-01 @ 14:46:25
Postat av: elin

du är perfect som du är. ingenting ska någon ändra på. bland de bästa människorna jag vet !



snoos

2009-12-07 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0