Couronne



Påsklovet är igång och det känns lite jobbigt att det redan är Onsdag imorn. Men man får ju tänka att det är sista spurten nu innan sommarlov!
Hittills har jag haft ett bra lov. Torsdag och Fredag morgon börjades dagarna med jobb kl 7. Inte så värst kul, men uppiggande. På Lördagen firades morfar så vi var där på en bit mat. Sen så har ju Céline fyllt år, så hemma blev det förfest med massa gött folk innan alla drog in till stan för att gå på Tiki. Jag och Mirja shotade för fulla muggar (haha, fulla glas kanske..) Och det blev en väldigt lyckad kväll. Åkte hem vid två, och det var nog tur för på söndagen var det dags för fest igen. Marta hade 18-årsfest på sjövinden. Och är det fest så är det skulle jag vilja säga. Timmarna gick snabbt och det blev tidig hemfärd två partytjejer som fått för mycket av det goda, eller vad säger du Maria? :) En lyckad kväll, faktiskt. Man kan ju inte hänga med hela kvällen jämt heller!
Måndag.. Nä, ingen dag att berätta ngt om. Hemme mä mjukisera.
Tisdag, idag. Hemme mä mjukisera på dagen och vid 19-tiden åkte jag, Ludvigponken och Nicolas hem till Dennis och spelade lite Couronne. Jag vann 2 av 3 matcher. Bra tycker jag för att vara första gången :)

Det blev ett långt inlägg (om man jämför med dom andra inläggen... ) Men det kan vara skönt att skriva av sig lite. "Å dä ä ju roolit att läse när man blir äldre!!"

Nu ska jag göra något vettigt tänkte jag. Men mina planer på att göra något vettigt har fallit alla andra gånger detta lov så sitter nog kvar vid datorn tills John Blund kömmer å tar mä.

Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAH! Jaa... den hemfärden va som en bergodalbana ;) haha iallfall var det så i mitt huvud :P hehe!



Pöss<3

2010-04-07 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0