Ombyggnad

Jag ska fixa lite mer med designen ! Men just nu orkar jag inge mer.

Dagen har varit bra . Började med dans, 90 min. Sen nationella engelska med den muntliga delen, det gick rätt bra. Men jag märker att jag måste få ett bättre ordförråd..
Sen hade vi Estetisk verksamhet, och vi bestämde att vi ville spela instrument som vi inte brukar göra. Och alla fick ta ett instrument som vi inte kan alls. Och så fick vi en låt på 4 olika ackord. Det lät som det gjorde på högstadiet . Haha ! Men det det riktigt skoj :) Jag är imponerad av dom som testade trumpeten , och som faktiskt fick ljud i den. Men vi är ju lite proffs på freeschool. Höhö
Sånglektionen idag gick väldigt bra. Sjunger Helen Sjöholm – Lämna inga dörrar på glänt Och den låten är jätteskön att sjunga. Lite power där. Är nöjd !

Puss !

jag är sugen på thékakor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0