sjukdag

Jag har varit hemma idag pga huvudvärk och varit seg i hela kroppen. Det var bra med en hemmadag för jag har pluggat igenom lite som jag måste vara klar med denna veckan. Känner mig lite stressad över sånt jag inte har gjort och lämnat in. Men om jag gör klart det den här veckan behöver jag inte tänka mer på det :) Det är 7 veckor kvar till sommarlov. Helt sjuuukt ! Det kommer att gå snabbt , för det är bara roliga saker kvar nu (förutom nationella prov). Har 3 konserter framför mig. Klassisk-konsert på konsthallen 5 maj, Matilda AW's studentkonsert 9 maj och konsert med 2:or och 3:or från gymnasiet på Scalateatern den 26 maj. Skojskoj! Det känns ganska bra med allt. Förutom några betyg som jag inte är nöjd med.. Men sånt är livet. Annars mår jag bra. Ska börja träna med Mathea nu, på allvar ;) Vi ska köpa gympass på badhuset. Powerwalk, cykla och springtur står med på listan. Måste få lite bikini-kropp nu innan beach 2010.

Pööss

2006 eller 2007. Jag hoppar på stenar nere i Hungvik !


Kommentarer
Postat av: Syster

Fan vad snygg du är.

2010-04-19 @ 21:26:25
URL: http://celinevanbaalen.blogg.se/
Postat av: M

Snygg bryd !

sommar sommar sommar!

träna. mommsigt det!

:*

2010-04-20 @ 00:27:55
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0