Mår som man förtjänar


Midsommarfin med krans som jag fixade ihop

Midsommarfirandet i Mangskog blev väldigt lyckat tillslut ! Kom till Mangvalla vid halv 10. Där fanns det ingen jag kände förutom typ 5 pers. Kände mig inte så taggad efter ett tag där. Men när vi kom fram till hembygdsgården blev det röj ! DJ i ladan, öltält och massa roligt folk. Dansade i timmar och fick tårna mosade och jag tror att alla fick sig en å annan knock-out där på dansgolvet för det var mycket folk !
Kvällen blev som sagt lyckad och jag mår som jag förtjänar. (skulle inte ha köpt den där sista ölen..)
Jag och Marta hade tur som fick skjuts hem med redan fullpackad bil. 8 pers i en liten volvo, det blev våran efterfest. Mös. Kl 3.30 kom vi hem till Marta och båda slocknade snabbt i hennes säng med sminket på. Gött.

Jag tycker om midsommar !
Det är mysigt och det var riktigt kul att träffa folk igår som man inte ser så ofta :)


PUSS

(bilder kommer upp senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0