back to Nysäter

Varför inte sova två nätter i Nysäter? :) Det är skönt att vara här för det är lungt och tyst (förutom när jag och Maria sätter på Carola-skiva på högsta volym och dansar och sjunger så att hela Nysäter gungar. Inte för att vi gillar henne, men inget slår "fångad av en stormvind" på en onsdagskväll). Så, jag hängde med idag igen!

Jag är trött och sliten, i kroppen och sinnet. Vårsjukan som kommer och anfaller snart? Nä, det har jag inte tid med. Det känns lite stressigt just nu med skola och rep och spelningar och konserter. Men det brukar alltid bli bra i slutändan, även om vägen dit är rena rama helvetet. Ett djupt andetag innan stormen. (Haha, där passade Carolas hit "fångad av en stormvind" in! :D

Puss ! *
/j


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe jaa.. det är alltid skönt att vara hemma hos mig i skogen ;) Speciellt när man dansar till Carolas slager ;D hahah!

sucker of the bajskorvers ;) <3

2010-03-19 @ 09:04:25
URL: http://mondoblog.se/moliere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0