Förkyldning+Plugg=Måndag



Förkyldningen blev värre inatt. Sitter och snorar medans jag leker på photoshop. Har varit duktig idag och skrivit en argumenterande text om TV och barn. Gött att få tummen ur rava och göra klart det. en tyngd har nu släpts från mina axlar. Men det finns fortfarande massor att göra, men man ska inte plugga olika ämnen precis efter varann sägs det av dom som vet detta med studieteknik. Så jag lyder deras råd och sätter på musik och gör annat sålänge.
Idag fyller Mammi 44 år! Grattis ♥
Matilda tipsade mig om en låt häromdagen, och jag blev kär i den direkt! -> Bryan Adams – Inside Out 
Den och John Mayer – Waiting On The World To Change Spelas på spotify många gånger under dagen ! Dom får mig att tänka på en speciell person :))

Dags för plugg snart igen ! Ha en bra måndag allesammans
// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0