Försovning + Flygtur över Arvika

Ja det händer väl alla någon gång..? Jag kom till skolan kl 8. Gick upp på elevhemmet till Maria och somnade tillsammans med henne i hennes säng. Vaknade 2 timmar senare och upptäckte att vi missat en lektion och att den andra redan hade börjat. BRA DÄR. Men det var värt att få sova dom 2 timmarna, har nog inte varit såhär trött på hur länge som helst. Dagen-efter-dagen-efter-trött skulle jag kalla det!

Var uppe och flög med Ludvig efter skolan, Akke var också med. Nu kommer vi att leva länge för ett gott skratt förlänger livet :) Och många goda skratt blev det! Vi såg även tre rävar på flygplatsen när vi kom ner på marken igen. Coolt, för jag tror inte att jag har sett en räv förut.. (hej, jag bor i skogen men har aldrig sett en räv..)

Kort och gott: En mycket bra dag! Jag känner mig hur lycklig som helst när jag får vara med dom jag tycker mest om ♥ Puss på er alla !

Tänkte lägga upp flygbilder, men hittar ingen sladd till mobil/dator. Får bli en bild från MJ-konserten ist:)
Mathea, Per, Jag, Maria och Charlie

Kommentarer
Postat av: Akkepakke

Det va riktigt roligt det! Skulle inte ha något emot att göra det igen kan man säga ;) Berg-och dalbanan gillar vi!

haha rävarna va ju för roliga!

2010-03-16 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0