Skum natt

Denna tisdag har hittills inte varit en jättebra dag. Vaknade efter världens konstigaste dröm. Katten ville ut kl 5. Vaknade tusen ggr och var törstig. Skum natt , jo tack ! 
Har haft sång nu med Maria. Vi sjöng en låt som ska vara med på nästa musikcafé nästa onsdag, kom dit för att lyssna. Tror det kommer bli rätt kul :) Alltså: Musikcafé (Razz café) på Ingesunds musikhögskola Onsdagen den 31 mars kl: 19.00! Sång och musik och fika = En skön kväll som man sent glömmer! :P
Jag är trött och seg. Vårsjukan som kommer och tar mig kanske. Blä.
Om 40 min drar jag hemåt och lägger mig på soffan med en kopp thé och tycker synd om mig själv. Låter som en mycket bra idé för en seg dag som denna :)

Ha det bra kära vänner !
/J

En konstig bild till en konstig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0