SOLSKEN


Gammal bild. Foto och edit , Jag.

Solsken hela dagen ! Helt underbart. Vaknade vid halv 10 och gick upp direkt för att inte sova bort en sån härlig dag som denna. Har tillbringat dagen med min underbara vän Mirja. Vi har åkt längdskidor , på vårat sätt.. :D Och skottat bort snö från taket och byggt en snösoffa. Mycket träning idag och det känns mycket bra i kroppen ! Imorgon ska det bli fint väder enligt yr.no så det blir en utedag med längdskidor och sol i ansiktet . Måste ju testa snösoffan och se om det är en bra solplats. Tänkte att man kanske kunde få liiiite färg i ansiktet. Den sunkigaste tiden på året är ju nu precis innan våren. Men man ska inte gräva ner sig för det , för nu tittar ju solen fram många timmar på dagen . och det ska jag ta vara på !
Puss på den här dagen *                Jag är lycklig ♥



Kommentarer
Postat av: Daniel

Skidor å allt.. låter hääärligt! :))

2010-03-09 @ 09:42:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0