ToRsDaGsEfTeRmIdDaGpÅsKoLaN


Eftermiddagsblues by Joelle och Maria spelas om och om igen på Marias dator. Vi sitter i Blue Room (kreativt namn med tanke på den blå väggen i rummet..). Slutade halv 4, men eftersom skolarbetet ligger tungt på mina axlar så stannade kvar och gjorde lite nytta.
Ska på Anna Petterssons studentkonsert sen på Rackstadmuseet kl 19.00, innan det, chill och pianolektion.
Jag har ett problem. Det är en knapp på min dator som inte funkar! Och det är just precis den knappen som man gör mina prickar över e:et i mitt namn.. Störande! Ska klaga på Acer.
Min dag började INTE bra idag. Försov mig, missade bussen med några sekunder bara för att busschaffisen är blind, och känner mig allmänt sunkig. Hoppas att morgondagen blir bättre! Det är ju faktiskt fredag imorgon :D

SAKNAR DIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0