Bomma

Sitter uppe hos bomma. Hon har gjort luciakrans till mig och Maria och så hjälper hon mig med att sy på lite på mitt lucialinne eftersom det är lite för kort. Hon är en klippa! :)
Bomma är min farmor (bomma betyder farmor (och mormor) på franska)
Det är lite coolt för både jag, mamma och bomma heter Karin van Baalen. Fast jag har Karin som andra namn.
Dagen idag har sett ut ungefär såhär:
Dans kl 9.00 med nya dansläraren Sophia
Engelska, presentation av Nya Zeeland med Maria.
Lång lunch = gå med oscar, maria och sandra på stan.
Estetisk verksamhet, spela in låten som jag, maria, mirja, mathea och akke har gjort. Mycket roligt!
Åka hem.
Fin sammanfattning av en onsdag.
I kväll måste jag börja läsa på renässansen. Har prov sista dagen innan jullov (!). Vill få så bra betyg som möjligt så får nog jobba på lite.

Bild från 2003. Jag stod på scen redan då :) Detta är på sommarkvällen på hembygdsgårn, Mirja och jag sjunger och Céline spelar piano.


Bild från 2000. Mirja och jag gifte oss många gånger när vi var små. Saknade tider tillsammans med kusin-och-bästa-vän ♥

Kommentarer
Postat av: Mirja

Puss älskade Joelle <3

2009-12-09 @ 22:42:27
Postat av: mathea

Shit vad ni är likt er. I alla fall Mirja! :O

<3

2009-12-09 @ 22:55:29
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: akke

Göllige!

2009-12-10 @ 19:58:23
Postat av: Jullebulle

Nya Zeeland världens softaste land :D :D :D

2009-12-13 @ 00:41:28
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0