Höll käft

Om du inte har något bra att säga. HÖLL KÄFT. Hur lätt är det att försöka framföra något när man bara för höra att det är så dåligt och att det suger? Det är tacken för att man står och lägger ner tid. Det är klart att det inte blir bättre om man bara får höra att det är dåligt. Skulle vi inte peppa varann? Ta dig i rava kände jag lite smått. Nu ska jag inte bry mig mer om det. Det tar bara massa kraft. Min mobil ska inte behöva bli SIM-inaktivt bara för att jag blir förbannad och slänger den i golvet för att jag hatar när folk trycker ner andra som faktiskt försöker få något att bli bra.

Väldigt tråkigt . Men sånt är livet . Tydligen . Nu kör jag gärnet istället och stänger ute all skit som man får höra. Det är inte ens värt att lyssna på.

Tack för mig!
gonatt

/joëlle


Kommentarer
Postat av: Maria Norberg

DET ÄR RÄTT! Är så jävla trött på Bengt (personen heter ej detta)

Ska verkligen skita i vad som händer runt omkring mig när detta irriterande bi kommer insurrandes..

HÖLL IGEN DITT JÄVA RÖVHÖL DITT KRUSBÄRSÄGG!

2009-12-03 @ 00:11:41
URL: http://moliere.blogg.se/
Postat av: mathea

what?

<3

2009-12-03 @ 14:57:46
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem håller på och drygar? :/ Vi kommer göra dethär skitbra! :) vi som är på skolan, repar, tycker om att stå på scen, lägger ner oss och älskar musik(annars går man inte på våran skola)

pöss

2009-12-03 @ 15:53:05
Postat av: Akke

Jag skrev det förra...antar att det inte är någon av DOM men aja. Du förstår :) /Akköö

2009-12-03 @ 15:54:23
Postat av: C

vem är döm mot sörra mi? va vA VA! Köm ska ni få se på nöe!

Puss ring mig någon gång vi måste prata om julafton

2009-12-03 @ 16:12:05
URL: http://celinevanbaalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0