Igenfrostad

Jag ser inte ut genom mina fönster.. Det har immat igen innuti fönstrena och sen har det i sin tur blivit massa is. GÖTT. Så nu får jag göra en insats och skrapa bort allt. Det är 20 minus ute. Mirja ska komma hit sen och åka pulka med mig. Vi ska göra en liten brasa så vi kan värma oss emellanåt, för det är som sagt lite kallt ute nu. Men solen skiner och då kan man ju bara inte sitta inne vid datorn hela dagen.
Imorgon är det nyårsafton ! Det blir nog väldigt roligt =) Jag ska göra en broccoli och kantarell paj och ta med, för det är knytkalas. Sen blir det party hela natten lång !

Hoppas bara att det inte är för kallt, för jag vill gärna gå ner till hamnen och stå och kolla på fyrverkerier.

Ha det najjs !
/joëlle


model.red.fotograf: joëlle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0