Jullov

Jaoo nu är det jullov.
Och jag känner att stressen har lagt sig lite. Jag, Mirja och Céline ska sjunga i Högeruds kyrka på julaftonskvällen. Det tynger en lite att man inte har hunnit repa in några låtar ännu. Men nu är det ledigt, så jag och Mirja får repa så mycket vi kan och invänta Céline som kommer hem den 23 på kvällen.
Dessa veckor ska jag ta det lungt och bara försöka landa på jorden lite innan vårterminen börjar.
Höstterminen har gått otroligt snabbt! Vart tog månaderna vägen? Halva gymnasiet. En halva kvar, sen blir det förhoppningsvis Oslo med Mathea om planerna går som dom ska =)

Imorgon ska jag och Mirja till Bomma och äta lunch och baka pepparkakor! Det är en tradition som vi har följt varenda år sen vi var små. Och jag äter fortfarande lika mycket deg.. Love it!

Klockan har tickat över midnatt och jag ska gå och sova nu. Ha ett bra jullov alla ni som har jullov ;) 

/Joëlle

Jag är fruktansvärt sugen på att åka snowboard! Kortet är taget i Kläppen 08. Jag och Marta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0