Kiss the rain

En tupplur såhär på eftermiddagen var inte fel. Men vaknar med spänningshuvudvärk.. Biter ihop käkarna när jag sover. Jag gjorde det när jag var mindre, och nu har det kommit tillbaka igen. Skulle kunna tro att det är för att det är mycket att tänka på nu. Jag känner mig lite stressad faktiskt. Icke bra, men vem gör inte det nu liksom? Jag tror att alla är stressade innerst inne. Iallafall dom som verkligen sliter hårt med konserten.

Ligger fortfarande i soffan på elevhemmet och slappar. På spotify spelas Kiss the rain av Yiruma.
Härlig musik att lyssna på när man behöver lite avslappning.
Kl 16.30 är det rep igen! Sen ikväll blir det film =)

p u s s
/joëlle


Kommentarer
Postat av: Maria din hustru

Sv: Ja, usch va tråkigt det kommer bli..! Vad ska man ta och göra sen efter detta liksom, återgå till sitt vanliga tråkiga liv?



Ja.. om konserten blir bra och uppskattad så vill jag gärna åka runt på turné med den :) hehe



Måste bara säga att det är väldigt gott med glögg, hoppas du blev avundsjuk nu ;) haha

<3

2009-12-02 @ 23:37:13
URL: http://moliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0