monday moon

Det är nästan fullmåne ute. Och det lyser upp så vackert över det snötäckta Högerud. Graderna ligger nere på minst minus 10. Vintern är inte riktigt min grej tror jag. Eller jo, när jag har en snowboard under fötterna är det himlen! Men annars föredrar jag sommaren.

Idag har jag varit i Charlottenberg och shoppat med Mahtea ! Väldigt rolig dag. Det kändes ganska hopplöst när vi kom dit och hade gått ett varv, men sen gjorde vi några riktigt bra köp ! Jag fick med mig en tröja, två linnen, smycken, ett par byxor och en SNOWBOARD. =D Som ni kanske kan räkna ut var brädan det bästa köpet idag. Och jag fick den rätt billigt ändå, för att vara en Rossignol.

Dagens Fun Fact: Mamma står i tvättrummet och viker tvätt, hon hittar en t-shirt hon inte känner igen och går ut till trappan och ropar: " Christophe! Har du en t-shirt som det står sl.. slitz på?" Svar nerifrån trappan: "öööööh neej."
Haha det tyckte jag var kul..

Bilder på dagens inköp. Och fortfarande väldigt bra kvaliteé på bilderna... not!

Halsband 25 kr
Armband 10 kr / par
(båda från Glitter)
Linne 79 kr Bik Bok (köpte 2 st och fick båda för 90 kr)



Syns dåligt, men en tröja från Carlings 150 kr


Snowboard, Rossignol REApris 1 299 kr (har inte satt på bindningarna än :p )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0