Morgon på Hagalund

Hemma på Hagalund skiner solen mellan trädtopparna. Den kommer inte över dom såhär sent på året. Men nu har det faktiskt vänt och det blir ljusare och ljusare för var dag som går =) Härligt !
Morgonen har varit som vilken annan morgon som helst på ett jullov. Gick upp vid 12, åt frukost. Sen så gick jag ut i en stor tröja, överdragsbyxor med bara pjamasshortsen under, pappas stövlar och skottade mig fram till källardörren. Hämtade den gamla snowboarden. Skruva på den gamla snowboardens bindningar på den nya snowboarden. Det får duga tills jag hittar ett par andra bindningar. Vill helst ha vita, eftersom brädan är vit. Men måste spara lite först.
Så nu tänkte jag faktiskt gå ut till backen och testa brädan. Inte för att den backen är speciellt lång, men måste ju testa mitt nya köp !
Ska försöka vara ute nu idag innan solen går ner. Det är så himla vackert ute när det är massa snö och solen skiner. Tänk om det kunde vara så fast det var 20+. Perry !

Ha en bra dag alla =)
/joëlle


Rossignolbräda och Warpbindningar. Perfect match? ^



Kommentarer
Postat av: Ebba

cool snowboard ;)

2009-12-29 @ 19:13:25
URL: http://photosbyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0