Sankta Lucia

Luciatåget på verken igår gick bra :) Blev lite fel tonarter på vissa låtar, men det fixade sig iallafall.
Jag får träna på stämgaffel och Arne får träna på att lyssna! Haha. Det blev nämnligen 4 heltoner för högt på staffanvisan. Och det var inte speciellt kul för sopranerna.. Jaja. Sånt händer :)
Det var ändå folk som hade sagt att det var det bästa luciatåg dom hade sett. Mycket roligt att höra sånt!

Just nu sitter jag och äter mat som jag har lagat. Är ensam hemma.
Det blev stekt lax med ris, soja, creme fraiche och avokado. Mumma!
Mirja och Johan kommer hit senna, det blir nog chill med spel och film.

Ha en god kväll folkens
/ Shölle

jag lovar, vi var seriösa på själva luciatåget ;) Älskar oss ♥


friskolebarn.... :D


Mirja och Maria


Kommentarer
Postat av: Maria

ja, tonarten där var inte att leka med!!

Mysigt med film.. själv satt man och kollade på luciatåg. Höll på att sten dö, SÅ JÄVLA FALSKT! Sedan Idol. höhö

Sov även till fem över 1 idag.. någon som behövde sova ut?? ;) <3

2009-12-12 @ 20:50:26
URL: http://moliere.blogg.se/
Postat av: Jullebulle

åh jag älskar er och saknar er massvis! så himla kul att se kort men jag vill också lussa med mina friskolefreaks och ha massa konserter dem saknar jag verkligen. PUSS JULLE :D

2009-12-13 @ 00:32:20
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0