Sista 2009

Ett sista inlägg 2009 måste man ju skriva. Vet inte riktigt vad jag har att säga. Men det har varit ett bra år. Även om man har gått igenom mycket tråkigt så har allt ändå blivit bra i slutändan. Jag är nöjd med det här året. Man har funderat mycket på vad som hade hänt om vissa saker inte hade skett. Vart hade jag varit då? Vem hade jag varit då? Många tankar har snurrat runt i huvudet. Men nu släpper jag dessa tankar och går in i det nya året. Många tycker säkert att det är väldigt uppblåst detta med att börja om på nytt bara för att det är nytt år. Men jag tycker inte det, det är ju åren man kommer ihåg, som bra eller dåliga år. Jag tänker inte börja något nytt liv nu, jag trivs hur bra som helst med det jag har nu. Jag ska fortsätte leva med det jag mår bra av, resten lämnar jag här vid kanten mellan 2009 och 2010. Negativa tankar och minnen får stanna kvar här medans jag går vidare.
Jag kan tipsa alla om att ta med det som är bra in i nästa år. Det här SKA bli ett bra år, för det blir som gör det till. Jag hoppas på att 2010 erbjuder många äventyr, många bra stunder, men även sånt som man lär utav. Det är klart att ett helt år bara kan innehålla bra saker. Det finns mycket dåligt med. Men om man går in med en positiv inställning så kommer de bra sakerna bli fler än de dåliga, jag lovar =)

Så,
Ha en rolig kväll allesammans, vad ni än gör, om ni ska ut och festa hela natten lång, eller om ni ska vara hemma med päronen och bara ha en mysig nyårsafton. Själv ska jag på partajj, och det kommer bli jätteroligt att träffa vänner från skolan som jag inte har sett på ett tag :)

Gott Nytt År Allesammans! 2010, HERE WE COME


3, 2, 1....

Kommentarer
Postat av: daniella

ffin blogg :D hur är det idag?

2010-01-01 @ 15:38:22
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: daniella

haha jaa jag håller med dig jag är skit trött :O

men annars är allt bra :)



ska du göra i veckan då ? =)

2010-01-01 @ 19:44:18
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0