SNÖ

Från 1 decimeter till en halvmeter på en natt. Jora, men det var ju en global uppvärmning.. Tycker att det blir kallare på både vintern och sommarn.. Jaja. Kanske är denna vinter ett undantag.
Ska snart börja sminka mig och göra mig iordning inför julmiddag hos mormor och morfar. Men idag tänker jag inte bli så mätt så jag mår illa! Wish me good luck.. Man äter ju för att det är gott och då blir det alltid lite för mycket åt magen. Efter nyår blir det hårdträning. Haha

JAG MÅSTE KÖPA NY SNOWBOARD. Asså, jag har inte varit såhär sugen på att åka snowboard på länge. Ta mig till en backe någon! Vill åka och hoppa som en galning! (som jag brukar göra..)
Men som sagt, måste köpa ny. Annars kommer jag inte så långt.. Rea hoppas jag på nu när den goda ekonomin har runnit mellan fingrarna innan jul.
Ska ju på shopping dag med Mathea på måndag i Challa. Då blir det massa julklappar till mig själv ;)

Ha en bra annandag jul allesammans!
Tjao

/joëlle

Bild från nyårsafton 2008 hos Lisa innan det bar iväg till stan och festligheter =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha! snygg bild, längesen

2009-12-30 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0