THE KING OF POP

Nu har konserterna gjorts och dom blev sjukt bra! På genrepet kände jag att "det här kommer aldrig gå.."
Men det brukar ju vara så att om det går rava på genrepet så går det bra på själva konserten. Och det gjorde det verkligen! Jag är väldigt nöjd med min insats. Nu i efterhand kommer man på saker som blev lite galet, men det kan man bara skratta åt. Jag menar, hur coolt är det att ropa "she say" lite lamt medans de andra tvekar och inte säger någonting.. (Mirja du vet vad jag menar;)) Jag känner verkligen att jag hör hemma i logerna och på scenen. Skulle lätt kunna ha det som jobb i framtiden!
Det har varit en hektisk vecka med mycket arbete och slit. Och stressen har sitt pris.. Men nu efter så kan jag nästan säga att det var det värt. För den kicken man får på scenen är obeskrivlig. Jag älskar det!

Den här dagen är jag ledig från skolan. Jag har sovit i 11 timmar och det behövde jag verkligen. Har inte fått sova någon morgon på 2 veckor, det tär lite på en.
Nu sitter jag hemma och lyssnar på julmusik. Det ger mig ro i själen :) Snart är det lucia och i veckan blir det lite rep med lucialåtar. Men eftersom vi kan de flesta låtar så behövs det nog inte mer än 1-2 rep. 
Nu skulle det inte sitta fel med lite snö och minusgrader och en vintersol. Men man får nöja sig med gråväder och 4+ ute, det är ju dock december.....

Tack än en gång till alla som har varit med och slitit med konserten , vad mer ska man säga? Vi ÄR bäst ;)

p u s s
/Joëlle

Gammal bild från "Swing in Spring"-konserten på Ritz i våras =)
Min andra familj detta ♥


Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Åh jag är med jag är med! Saknar er en massa! :) <3

2009-12-08 @ 02:45:59
URL: http://juliariordan.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0