The Piano

... Spelade jag en gång för längesen. Den sitter fortfarande kvar i fingrarna när jag ska spela den på pianot. Vacker låt!

Dagens gång har varit slapp. Började med matte B, gick igenom provet som handlade om funktioner och bajs. Jag var ju asbra på matte tills vi kom till B-kursen. Somebody help me?! Jag vill fatta, men det går inte in i hjärnan på mig.. Hrm. Fast sen är det ju inte så lätt att hänga med i ekvationssystem och koordinatsystem när hjärnan är som kola efter 4 timmars sömn inatt. Jag förstår inte, jag var skittrött igår kväll. Men ändå kunde jag inte somna förens typ halv 3, 3. Ska bannemig göra ett workout-pass nu så jag blir trötter (y) Sounds great!

Nu har jag dammsugit bort mina kära "små" dammråttor under sängen och ska nu ta tag i engelskaredovisningen som jag och Maria ska ha imorn. Det kommer att gå hur bra som helst... ;)

/Joëlle

i sommras. Långt hår i min (nästan) vanliga hårfärg. Har lovat mig själv nu att inte
färga mitt hår något mer. Vi får se hur det blir med den saken. Men nu när jag har kort
hår kan jag ju faktiskt spara ut min vanliga hårfärg :) Om håret bara kunde växa lite snabbare!


Kommentarer
Postat av: Seline Gavell

Jag kan hjälpa dig med matten om du vill! Eller jag fick iofs bara VG i matte B men eftersom vi håller på med Matte C nu så är det mesta repetition så något kan jag nog bidra med. Bara att skicka sms eller ringa

2009-12-08 @ 21:40:56
Postat av: Akke

vi kan plugga tillsammans ;P egentligen så tror jag att det är lätt att fatta bara man fattar...schnögg bild!

2009-12-08 @ 22:29:19
Postat av: Maria

Jag tycker såhär jag.. att du och jag sitter och räknar matte i 15-20 minuter varje dag som Lasse sa.

Tycker att alla kan göra det som vill. Om man skulle kunna få ett rum där ingen stör så man bara kan räkna och räkna! :D



Pussiii!! <3

2009-12-08 @ 22:38:53
URL: http://moliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0