The way you make me feel

REPETITIONER. Dä ä gött! Jag älskar musik och jag ryser i hela kroppen när det låter bra. Vad vore världen utan musik? nothing.
Just nu repas Jackson 5 medley i White Room. Det låter grymt och det är tur att det börjar likna någonting med alla låtar. För det är endast 4 dagar kvar till konserten! IIIH det kommer bli awesome! (hoppas jag) ;)

Jag och Mathea ska flytta till Norge efter gymnasiet och jobba och spara ihop massa pengar. Sen ska jag ut i världen och se mig omkring! Det är skönt att ha något att se fram emot och längta till. För att ha livsångest är verkligen inte kul. Man ska ha mål. Det spelar ingen roll om dom är stora eller små. Bara man har något att se fram emot. Men samtidigt får man inte glömma att leva i nuet.

Nu ska jag sluta predika och önska er en härlig kväll!
Själv ska jag repa och sen hem och öva in texter på låtar och stämmor som jag ska sjunga. Allt ska sitta som ett smäck på torsdag. YEAH

/Joëlle

googlebild för min dator är hemma

Michael Jackson


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha ja ingen orsak :D ÅH jag är ett så galet stort fan av MJ och har varit sen jag var en liten bebis. Han har alltid spelats hemma, och han har alltid varit en stor inspiration till min glädje för sång och dans i livet :) <3

2009-12-01 @ 19:23:27
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: mathea

sv: Ja, man ska ha "delmål" i livet. Ta ett mål i taget och inte 100 på samma gång!

Jag vill åååkså resa! ;o Jorden runt, fan va ballt!

Typ i ett år. HAHA ! =D

p.s. vi har gått halva gymnasiet nu..d.s

kram!

2009-12-01 @ 20:00:10
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: mathea

sv: Ja men precis! Jorden har feber. =(



Ja, det går så sjuukt fort verkligen! Det är bara 11 riktiga skoldagar kvar tills lovet börjar.

AMG! help, help!



Ja, jag tycker faktist att oslo ska bli en riktigt rolig grejj! Kommer bli ett äventyr. HAHA. <3

Ja, en sak i taget!

godnattt, ses på dansen imorn !

kram!

2009-12-01 @ 22:52:15
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0