Love you till the end

..heter en låt av the Pouges som jag lyssnar på ibland. Den är med i en av dom finaste filmerna jag vet, PS, I love you. Tycker om den låten, den är kärleksfull och fin (Y)
Den här dagen har varit väldig bra!
-Solsken
-Nya ensembler , hamnade i en jättebra ensemble :)
-Leenden och skratt
-Fika med Noa och min fina vän Matilda
-Glass
-Tårta på kusinens kalas
-Övningsköra

Ja, en väldigt bra dag som sagt ! Hoppas på solsken imorgon med. Slutar vid 12 så har hela dagen på mig att sola och bare må! Men måste plugga lite med, och kanske övningsköra lite. Mitt mål är att ha körkort till sommarn. Yes yes !

God natt :) / j

jag vet inte varför jag valde den här bilden. Men jag tycker att den är fin :) Maria, jag och Britta skolavslutning 08.




Kommentarer
Postat av: Britta

aaaww, jag gillar också denna bilden! :)

2010-04-21 @ 14:25:36
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0