10.000 bilder

Yes ! Jag har ägnat denna kväll till att rensa bilder. Pappa frågade om jag villa ha Windows 7 på min dator, och jag älskar nya grejer så jag tackade ja. Pappa tog fram en hårddisk där jag skulle lägga allt jag ville ha kvar. Och på denna hårddisken finns det MASSOR med bilder. Det mesta från högstadiet. Och jag skojjar inte, det var över 10.000 bilder innan jag rensade. Så från 9 gig till 3 gig bilder. Och det är mycket kvar, men tar en djuprensning imorn.
Och eftersom det var bilder från högstadiet så fanns det mycket bilder som man nu kan skratta åt. Ja jävlar. Fjortisen levde sina bästa dagar.. Men jag minns hur roligt det var! Men förstår verkligen att folk kunde störa sig rätt ordentligt på en.
Provsmak av dessa gamla härliga bilder... Haha Enjoy ! /joëlle

9:an (jag)


Skutboudden 07


söötizaaar (som man skulle ha skrivit på den tiden ;)) Jennie, jag och Seline


I 9:an hade vi mârtenscafé, så var med i tidningen


Jennie, den jag tillbringade mest tid med. Tack för dom tiderna! =)


Oscar och jag


Vi snodde kundvagnar titt som tätt


Thé-time på engelskan. Mathea, Abbe, Malin och Britta


Avslutningsmiddag på Olssons brygga. Min älskade klass 9c. Den bilden får avsluta detta inlägg =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv :) Det var underbara tider de ;) Men vilka bilder vi tog xD

2010-01-08 @ 08:55:10
URL: http://jenolo.blogg.se/
Postat av: Abbe

Alltså högstadietiden var så sjukt rolig!!!! Och speciell, många bilder, historier, människor och händelser! Ska också göra ett högstadie-inlägg!! xD

<3

2010-01-08 @ 16:40:12
URL: http://ingeborgj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0