2010 första

Nya året inleds med en dag som har varit ganska seg. Men jag mår som jag förtjänar efter nyårsaftonens partaj!
Det blev en väldigt lyckad fest igår. Jag fick vara med dom jag mår allra bäst att vara med =) Och vid tolvslaget gick vi ner till torget och räknade in 2010. Mycket folk och det var kul att få träffa folk som man inte ser så ofta. Gamla vänner som man tappat kontakten med. Tänk om alla kunde vara så trevliga på alla utekvällar, gå och kramas som på nyår istället för att slåss och vara allmänt bitchig mot alla. Fan va bra folket i Arvika skulle må då! Haha.

Jag har kommit på en rolig grej. Jag ska ta ett kort på mig själv varje dag hela det här året, hur jag än ser ut. Och då ser man ju verkligen hur man förändras på ett år =) Smart där. Ehe

Apelsin nästa. C-vitaminer är bra för då blir man pigg och gla' !

/joëlle


Kommentarer
Postat av: mathea

Tack det samma joëlle ! Det var riktigt roligt igår ! Och rolig idé! Jag kanske också ska göra det. det är ju en riktigt rolig idé ! :D

KRAM PÅ DEJ !

2010-01-01 @ 21:31:42
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: daniella

jaaha det låter kul! snowboard låter kul jag har aldrig testat förut hahah ;)

imorn ska jag ut med en kompis ska köpa ett par converse tror jag eller adidas skor :D



kram!

2010-01-01 @ 21:46:31
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: ♥ CAROLINE ANETTE

hade du ett bra nyår? :)

2010-01-01 @ 21:50:17
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra idé där snygging! Man kanske borde sno den idéen.. hahah men vi får ju odck se hur länge den fungerar på mig med tanke på mitt minne ;)



Kul att du hade ett bra nyårs firande! Tack för samtalet jag fick haha :D Hade gärna velat vara med, men vad gör man när man fanns i skogen ;) haha vinade med mor och far trallala! ;) hahaha



Syns snart tycker jag! <3

2010-01-02 @ 20:41:06
URL: http://moliere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0