2010.01.02 20.48

Så kan det gå när man har brist i rubrik-fantasin..
Vi har haft lite kalas här hemma för Nicolas som fyllde år i december. Kusinerna kom hit och grattade honom, och vi åt god mat och sen glass. Jag brukar inte vara trött på mat, men efter denna julen så känner jag bara för sallader hela tiden, lätt mat efter allt flöt och sött. SALT är mer min grej.

Kvällen kommer att tillbringas här vid datorn om jag känner mig rätt. Tråkigt, men är trött om as. Det är ju så lördagar ska se ut väl? Sitta och ha tråkigt vid datorn? Ehe..
En bra bok kanske? Jag har börjat läst "Marley och jag". En bok sam handlar om en hund typ. Den ska tydligen vara jättebra så jag började läsa på den igår. Kan vara bra att träna upp läsandet lite nu innan skolan. Jag har en hel vecka kvar på lovet, och på onsdag blir det Valfjället med Mathea ! Vi ska åka snowboard hela dagen =) Längtar.

Det tog mig 10 min att skriva detta inlägg. Haha jag är väldigt seg i huvudet idag . Men inte så konstigt om jag har gått upp efter 12 alla andra dagar förutom idag då jag gick upp halv 9.

/ JOËLLE

"Noa o Jojo" som Noa säger =)


Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Okej! ;) Det ska jag komma ihåg ;)

kram!

2010-01-03 @ 01:01:45
URL: http://ispravak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0